Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Ο κύκλος σεμιναρίων των κέντρων «Δια…λόγου τέχνη» σε συνεργασία με το «Διάδρασις» ξεκίνησε με μεγάλη επιτυχία με το σεμινάριο «Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες» την Κυριακή 21 Οκτωβρίου. Στις 11 Νοεμβρίου έλαβε χώρα το 2ο σεμινάριο με «Αρθρωτική φωνολογική διαταραχή και ήρθε η ώρα για το 3ο κατά σειρά σεμινάριο με θέμα την «Δυσπραξία».

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

mathimatika3Γράφει ο Γεώργιος Σαρλής – εκπαιδευτικός του Διά…λόγου τέχνη            

Όσοι γονείς έχετε παιδάκια στη Γ' Δημοτικού, ίσως και στη Β' Δημοτικού, έρχεστε πρώτη φορά αντιμέτωποι με το μεγάλο άλμα που πρέπει να γίνει ως προς την κατάκτηση μαθηματικών γνώσεων, την προπαίδεια. Κάποια παιδιά δεν δυσκολεύονται καθόλου, απλά τη μαθαίνουν μία φορά και δεύτερη δεν χρειάζεται.

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

pazlΤης Ευθυμίας Αρμουτσή -Λογοθεραπεύτρια

Ένα μεγάλο πλήθος παιδιών είτε αφορά ομάδα παιδιών που παρουσιάζουν σοβαρές κινητικές, αισθητηριακές ή νευρολογικές δυσλειτουργίες είτε πρόκειται για παιδιά που έχουν μειωμένα περιβαλλοντικά ερεθίσματα και υστερούν προς την κοινωνικοποίηση τους, παρουσιάζουν καθυστέρηση στην ανάπτυξη της ομιλίας τους και ίσως πολλά από αυτά να μην κατορθώσουν να παράγουν έναρθρη ομιλία. Τι συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις και πως μπορεί ένας ειδικός – όπως ο λογοθεραπευτής να ενισχύσει ή να ξεκινήσει έναν τρόπο επικοινωνίας με αυτό το δείγμα των παιδιών;

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
zografikiΤης Μαρίας Μπαρδάνη - φιλόλογος
 
Η καθημερινή μελέτη των μαθητών για τα σχολικά τους μαθήματα είναι κάτι που απασχολεί σχεδόν όλους τους γονείς, οι οποίοι αναζητούν αποτελεσματικούς τρόπους για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να αφομοιώνουν καλύτερα όσα διαβάζουν. 

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

paidia diavazou

Της Πολύζου Ευθυμίας - Φιλόλογος

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το μάθημα της ιστορίας συνοδεύεται από αίσθημα δυσφορίας τόσο για τους μαθητές όσο και για τους γονείς. Ωστόσο, με την σωστή καθοδήγηση από την πλευρά των καθηγητών και την ορθή προσέγγιση από πλευράς των γονέων το μάθημα της ιστορίας μπορεί να γίνει για τα παιδιά ένα ευχάριστο ταξίδι στο παρελθόν.

Στο κέντρο μας

Λειτουργούν και τμήματα ανεξαρτήτως από την θεραπευτική παρέμβαση όπως είναι η δημιουργική απασχόληση και το θεατρικό παιχνίδι.
Το κέντρο συνεργάζεται με όλα τα ασφαλιστικά ταμεία καθώς αναγνωρίζουν δαπάνες για σχετικές υπηρεσίες

Αναζήτηση

  I accept cookies from this site.